sad, but true II

I mitt så kallade spritförråd (kanske snarare före detta..?) återfinns endast en flaska "jif fönsterputs."

Alla slattar och 2,25:or från förra året är uppdruckna.

Jag skickar fyllesms om att jag vill skicka fyllesms. Nu när det inte längre finns någon som kan berätta för mig vilken dålig idé det är så är jag för nykter för att göra det.

Jag antar dock att föregående mening eventuellt visar att jag inte är alltför nykter trots allt..? Jag vet inte.

Jag vet bara att när jag satt där och skrek:

 

"JAG TOG EN KULA FÖR DIG OCH FICK EN SMULA TILLBAKS

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUUUSEN GÅNGER OOOM!

JAG HAR GIVIT DIG AAALLT, OCH JAG HAR IIINGENTING KVAR,

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUUUSEN GÅNGER OM"

 

så trodde jag att han skulle komma in, och jag skulle peka på honom.

Men det är ändå inte sant, för jag skulle aldrig någonsin göra om det tusen gånger, inte ens en enda.

 

När jag blir full bryr jag mig, men aldrig annars.

Jag bryr mig dock alltid desto mer om något annat, som stör mig, och som får mig att vilja skicka fyllesms... om att jag vill skicka fyllesms....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0