matematiken och jag+våren 2010

Jag har precis rotat fram fyra mer eller mindre fullklottrade anteckningsblock från matte breddningen i gymnasiet. Det är "analys i en variabel" som gäller nu.
Min specifikation i programmeringen blev förövrigt godkänd idag.Inte för att jag gjort så mycket av den helt själv (tror inte jag gjort någon del av den helt själv..?), men jag förstår mig åtminstone på den! Datorprovet är skjutet på framtiden. Dock är det lite mystik kring hur jag ska klara det nästa gång då inte ens övningsprovet ligger uppe, och vår nya lärare dessutom saknar tillgång till det. Den dagen den sorgen, som jag numer brukar säga (åh, vad mitt forna jag hade hatat mig för det).

 

Men nu ska jag och matematiken återförenas. Att jag dessutom ser på S.P.U.N.G samtidigt gör det hela ännu mer "våren 2010." Allt som saknas är väl en burk ben & jerry's och svullna ögon, jag menar, jag saknar ju samma människa fortfarande verkar det som. Förövrigt har jag en b&j i frysen, fast nä, så jävla kul ska vi inte ha!
Ska dessutom äta grekisk sallad idag, ännu mer ironi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0