haningebesök

Jag kom hem kring klockan 10 idag, det första jag gjorde var att slänga av mig mina kläder och däcka på sängen i 2½ timme. 
Ella och jag var på tentapub på Björns igår, KTH Haninges sektionslokal. Jag var ganska trött och osocial, och Ella kände bara mig, så det var sådär.

Vid 23.00 bestämde vi oss för att dra vidare till henne och sova istället, men när vi väl närmade oss Söderbymalmskolan fick vi ett infall och besökte elevhemspojkarna. De blev glada över besöket och sa att jag borde hälsa på oftare. Det borde jag kanske, men det finns så många saker som jag borde... Tiden räcker inte till! (säger jag efter att precis sett klart "Lite Sällskap" och sovit i flera timmar...)

 

Med nu tror jag bestämt att jag måste klä på mig och laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0