min fredag

Har gjort klart alla seminarieuppgifter. Det enda som återstår är min p-uppgift, men det borde inte ta alltför lång tid att göra klart den heller. Underbart!

 

Trots mina 5 timmars sömn måste jag säga att jag mått relativt bra idag. Om man bortser från illamåendendet imorse som fick mig att nästan kräkas, bokstavligt talat, i diskmaskinen.
Det är inte lätt, men tiden är nu mogen för mig och python att bekanta oss. Nu igen!

 

Förresten har ingen mer hört av sig på vår blocketannons om bostad, och gubben vars lägenhet vi kollade på i onsdags har inte hört av sig han heller, och svarar inte i telefon. 
Den stackars, nästintill okända, människa jag skickade fyllesms till igår svarade dock. Man får vara glad för det lilla! Eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0