Jag ska bli medium.

Om ni inte redan läst det kan ni, om ni scrollar ner en liten bit på min vackra blogg, läsa att jag drömde att jag klarade dataprovet. Och ja... Det visade sig vara en sanndröm! Jag funderar just nu över hur jag ska göra så stor ekonomisk vinning som möjligt på min nyutvecklade förmåga.

 

DESSUTOM; jag har fått biljett till lördagens gasque! Det som verkade bli en utmaning visade sig... inte vara särskilt svårt alls faktiskt!

 

Man skulle kunna säga att det här har varit en mycket bra dag, med undantag från att jag inte minns vad jag sagt och inte sagt i lördags, och spenderat stor tid av dagen med att fundera över det.
Jag blir dessvärre inte mycket klokare, och jag kan inte heller läsa mina efterblivna fyllesms då jag inte sparar skickade meddelanden... Damn!

Måste seriöst ha coachsamtal med mig själv innan nästa fylla:

 

"Håll käften/prata om oviktiga saker, skicka inga fucking fyllesms och drick inte 6 tequila!"

 

Jag jobbar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0