livet har sin gång

Imorgon ska jag åka till Sundbyberg för att se på rummet jag eventuellt ska hyra.
Vi får se hur det blir med den saken.

Förövrigt är jag sjukt trött; hade problem med att somna igår igen.
Försöker plugga samhällskunskap och fysik, men det går inget vidare med något utav det.
Efter imorgon har jag åtminstone två prov mindre.
Alltid något.

Mycket känns ändock lättare nu.
Det är nästan sommar
och jag har inte en miljard känslor som hotar med att bubbla över i tid och otid.
Jag börjar bli stabil.


You did the right thing covered your scars
Challenged your faith
and closed your eyes driving cars
For all that they knew you were safe home
But you went through hell
whenever you were left alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0