stress

Jag fick en kallelse till högskoleprovet idag,
först kändes det bara jävligt tungt och jobbigt,
men när jag öppnade mailet och insåg att jag slipper skriva skiten på su och därmed inte behöver vakna halv sex en lördag blev jag glad.
Det räddade min dag lite.

I övrigt försöker jag färdigställa mitt argumenterande tal, därefter ska jag laga mat, plugga matte, ha utbildning av funktionärerna och gråta några bittra tårar över mina uppsvällda mandlar.
När fan har de tänkt att bli friska egentligen?
Jag googlar på halsfluss och streptokocker och ber lite till någon högre makt att jag inte ska behöva uppsöka en läkare.

Jag försöker fortfarande ignorera det faktum att jag kommer faila på mattetentan imorgon.
Egentligen borde jag inte ens försöka plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0