it's a silly time to learn to swim on the way down

Jag tänkte plugga matte breddning,
men sen kom jag på att jag är trött, har ont i halsen, och ändå inte kommer kunna lära mig en månads genomgångar ikväll.
Så jag går dit imorgon, får noll poäng på provet, gå på projektarbetsmötet och sen hem och skriva en meningslös rapport.

Därefter är jag i princip fri eftersom jag ska skriva religionsprovet efter lovet istället.
Eller ja, jag är så fri som man kan vara när man snart ska hålla en barntävling i karate...
Räddamig.nu?

So watch your head and then watch the ground
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0