fortfarande arg

Försöker plugga matte breddning, men det går åt helvete.
Det slutar med att jag mer eller mindre skriver av lösningshäftet utan att förstå vad jag gör.
Jag funderar på att låta bli att plugga det mer; det är inte som att jag kommer klara tentan även om jag pluggar.

Mitt dåliga humör är ihållande,
jag är för arg för att äta mat,
jag vet inte ens varför jag är arg.
Det är väl lättare än att vara ledsen antar jag.

Jag blir inte gladare av att någon idiots bas slår mot min vägg,
eller att jag av och till har haft känningar av huvudvärk hela dagen.
Borde gå och äta så att jag eventuellt kan bli mindre arg.

staring at the sun
oh my own voice
cannot save me now
standing in the sea
it's just
one more breath
and then
down i go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0