hejdå ångestlappar och fysikpapper

Håller på att städa ur mitt rum,
sorterar sakerna i tre kategorier; slängbart, hemtagbart och sånt man inte kan leva utan.
Jag råkade hitta en massa lappar jag skrev när jag var deprimerad, ångestlappar.
Jag trodde att jag slängt dem för länge sen, men tydligen inte.

Att läsa dem igen var fruktansvärt.
Snart ska jag riva isär dem och slänga dem i containern utanför.
Eftersom tankarna är så gott som borta finns det ingen anledning att ha dem kvar.

The Midwestern sky, is gray and cold.
The sun never shines, but that's alright.
And I couldn't find the letters that you wrote me.
What did you write? Where'd you go, well I don't know. No.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0