tvätt

Idag tog jag tag i en av alla punkter på min "to-do-list" (tyvärr har jag ingen sådan, men om jag hade haft en skulle "adressändring" och "hemförsäkring" fortfarande stå kvar på den).

Det jag valde att använda denna dag till var att åtgärda min översvämmade tvättkorg.

 

Jag har för första gången i mitt liv bokat en tvättid och använt ett torkskåp. Det var ungefär lika skrämmande som jag trodde att det skulle vara.
Det värsta är dock att tvätten i min tvättkorg var så hårt packad att den fortfarande ser halvfull ut... Så det blir väl till att boka en ny tid snart igen.

 

Jag funderar på att äta nu, eftersom jag endast ätit fyra smörgåsar denna dag, eftersom den jag är inneboende hos har haft släktkalas och det kändes ytterst oartigt att laga mat mitt uppe i allt det där.

Men nu är tiden mogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0