fixarN^

När jag är full förvandlas jag ofta till "fixaren," den som gör saker jag skulle vilja göra i nyktert tillstånd, men inte gör på grund av till exempel folkvett eller bristande mod.

För när jag är full kan jag öppet säga till folk att jag inte vill ligga med dem (istället för att diskret försöka visa mitt ointresse), jag kan skriva och säga till folk att jag tycker om dem, i helt fel situationer, jag kan hota om våld, och jag kan faktiskt till och med utöva våld (detta är förvisso väldigt ovanligt).

 

Ibland önskar jag nästan att jag kunde filma mig själv i dessa situationer för att sedan kunna se dem nyket,

men desto oftare är jag nöjd över att jag slipper...

Det är tur att man inte dricker så ofta. Det är inte lika mycket tur att man lyckas mer eller mindre spåra varje gång.

 

Förresten blev jag förhörd av polisen idag igen (blev i vanlig ordning väckt). Han berömde mitt minne även denna gång. *cool min*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0