dagen i stort

Jag såg färdigt på Into the wild förut. Instinktivt ville jag tycka illa om den, eftersom det är hans favoritfilm, men det gick inte. Den var bra, men sorglig.

 

Annars så har jag spelat gitarr och sett på en gammal svensk säsong av Paradise Hotel (den som ligger uppe på Tv4 play). Dessvärre är den svenska säsongen, till skillnad från den danska, urusel. Jävla svenskar som tror att de är på någon jävla badsemester, vill de vinna pengar eller inte???

 

Förövrigt funderar jag på att inte gå på Ung Allians "kick off" imorgon, har knappt sett folk på flera veckor, och plötsligt ska jag omges av en massa främmande människor. Jo, jag är medveten om att jag varit med om liknande saker ett flertal gånger tidigare i mitt liv och överlevt, men just nu har jag inte riktigt motivationen.

 

Men nu måste jag nog äta mat, jag har som vanligt glömt bort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0