Kläder och pepparkakshusplaner

Idag har jag lagt alldeles för mycket pengar på att köpa ännu mer kläder som jag i ärlighetens namn nog inte behöver. Men jag gillar kläder! Och lever ett ganska sparsamt liv, särskilt då jag gått från att supa minst en gång i veckan till typ högst en gång i veckan.

Jag har dessutom (för min moders/faders pengar) köpt två rullar pepparkaksdeg. Något coolt ska byggas, men jag är fortfarande osäker på vad. Min moder närapå gråter när jag berättar om mina planer (typ en förort med lägenhetshus eller en enorm riddarborg med fyra torn... Eller typ Noaks ark). Hon säger att det enda av mina hus hon uppskattat var kyrkan jag byggde för tre år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0