Det här var ju tråkigt!

Sen i lördags middag har jag ätit:

 

*2 smörgåsar

*3 små clementiner

*½ pizza

*1 skål glass

*nästan 1 pastasallad

*1 gainomax med chokladsmak

 

och jag vill fortfarande icke börja äta. Så länge jag klarar tänka bryr jag mig inte så mycket, men det är lite småjobbigt att mitt klena glykogenlager resulterar i att jag flåsar som en tjockis med kol bara av att gå.

 

Imorgon ska jag gå upp klockan 06.00 (om inte tidigare) och sen ska jag skriva tenta i "envariabelanalys."

David Batra sa idag under sin föreställning "ibland ska man ge upp" så det har jag gjort. Jag orkar inte stirra mig blind på några fler uppgifter, jag får gå dit imorgon, så får det gå som det går. Förhoppningsvis går det bra.

Tills vidare säger jag som Batra "Det här var ju tråkigt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0