det kanske kommer en förändring?

Det känns som om jag är nära att hitta någonting. 
Ett avgörande, ett svar på en fråga jag inte känner till.
Det är en jättekonstig känsla, som om jag trollbunden sträcker ut handen mot någonting svävande, lysande, 
någonting okänt.
Bättre än så kan jag inte förklara det.
Men det känns som att någonting snart kommer att vara väldigt annorlunda mot hur det tidigare varit,
att någonting kommer att förändras.
Till det bättre.


If you think you know enough
to know you know you've had enough.
And if you think you don't you probably will.

Our tauls wagged and then fell off, but we just turned back,
marched into the sea.
Well treat me like the sea oh so salty and mean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0