att återuppleva det upplevda

Jag sitter och lyssnar på The mountain goats. Det hela känns väldigt mycket som förra året, men sämre.
Myckre sämre. Fastän jag i ärlighetens namn har ett myket roligare och bättre liv nu. Det är bara det att något jag hade då saknas.

I start to sweat I can’t cool down
I’m scared of all the strangers in this town
I try to tell you just why I’ve come
It’s like I’ve got molasses on my tongue

I made it through town somehow

But who’s going to save me now?
I’m out of my element I can’t breathe
I’m out of my element
I can’t breathe


Det är skönt att vara hemma den här helgen i varje fall.
Innesluten i en skyddande sfär.
Livet skyndar vidare någon annanstans utan mig så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0