aj...

Jag gjorde nyligen slag i saken och drog bort de klisterlappar som skyddar mina ynkliga stygn. Synen som mötte mig var värre än vad jag tidigare fruktat.

 

Till att börja med hade jag rätt i mina misstankar om att jag inte tål klistret från lapparna; en röd fyrkantig ram av eksem har bildats där klistret tidigare fäste på min kropp. Dessutom har borttagandet av ett ynkligt litet födelsemärke på några få millimeter i diameter orsakat ett två centimeter långt snitt med fyra stygn i... Jag är i detta ögonblick ytterst tacksam över att jag inte har ögon i nacken och kan se vilken snitt monstret som satt där givit upphov till. Ytterst tacksam!

 

Jag nu också insett varför jag inte bör bära bh på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0