sen senast

Jag har inte haft så mycket ork eller motivation till att blogga den senaste tiden, som ni säkert märkt.

I varje fall vittnade jag i måndags. Det gick bra. Förutom att snorungen som var åtalad var 40 minuter sen. När rättegången väl skulle börja satt han nämligen hemma.

 

Och inte nog med att han gjort sig skyldig till en misshandel, det visade sig att han faktiskt hunnit med en till sen vi senast sågs. I Tantolunden. Igen.

 

Är det bara jag som inte riktigt ser tjusningen med att hänga i Tanto varje helg? Förvisso är jag inte 16 heller. Och inte slåss jag på fyllan. Oftast... Förutom med petflaskor. Men det borde faktiskt inte räknas.

Jag blir aldrig tagen av polisen åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0