ett historiskt ögonblick

Idag bytte jag från Telia kväll och helg till Telia vänner. Numera betalar jag (läs: min far) kring 2 kr/minut istället för 4kr/min och jag har fria sms istället för att betala 1,50 styck.
Detta, mina damer och herrar, är ett historiskt ögonblick!

Förövrigt blev jag sjukt glad tidigare idag när jag satt på Donken och de spelade All this time av Maria Mena. Hur ofta händer det liksom?

So you've had some detours
Some stupid men
Now we know what not
to do again
Besides you lucked out
Finally

And all this time
Ohhh all this time
You have had it in you
You just sometimes need a push
All this time
Ohhh all this time
You have had it in you
You just sometimes need a push

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0