uppsatsskrivande

Jag har i princip skrivit färdigt min uppsats om varför det är samhällets fel att individen begår brott,
sen att jag knappt tror på något av det jag skrivit är en annan femma.

Nu har jag tagit tag i min engelskauppsats; om hur mitt drömsamhälle ser ut.
Egentligen borde jag inte klaga på den med tanke på att det är vår engelskalärare som gett oss den,
jämför man med mycket annat man fått av henne är det här helt storslaget.
Om man inte nämner att vi ska skriva två a4 på datorn...

Fast det är nog ganska nyttigt för mig,
det är en sak att vilja ändra på saker,
en annan att veta hur, i vilken riktning man vill röra sig,
mot vad man strävar.

Jag har inte anmält mig till basliberalkursen än...
Jag är nervös,
fast jag har ingen aning om för vad.
Än har jag några veckor på mig,
om jag nu läste rätt i mejlet..?
Det löser sig väl.

Bara 1 och 2/3 sida kvar att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0