Högskoleprovet.

Igår gjorde jag högskoleprovet.

Jag vaknade ungefär halv fem, stirrade i taket några minuter,
upptäckte att jag var vaken,
blev arg.
Var arg i en timme.
Gick upp, duschade, klädde på mig, åt mat, gick till tåget, åkte tåg, åkte tunnelbana, följde efter alla människor till SU, väntade ungefär 40 minuter.
Skrev första delprovet,
gick på toa,
åt en banan,
skrev andra delprovet,
gick på toa,
åt en banan,
skrev tredje delprovet,
upptäckte att jag missat baksidan av kisshäftet (4 poäng åt helvete, oh yeah)
gick på toa,
åt pastasallad,
skrev fjärde delprovet,
gick på toa,
åt en banan,
skrev femte delprovet,
åkte hem.

Av alla de som skrev delprovet var 2/3 überfixade och den resterande delen såg ut som tattare.
Jag tror nog att jag kan räkna mig till den resterande delen i min alldeles för stora "Budogymansiet-tröja" trasiga skor och osminkade ansikte.
Men efter tre timmars sömn brydde jag mig inte särskilt mycket.

Provet gick väl sådär, får väl över snittet åtminstone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0