Vem tog Marius?

Någon har tagit Marius.
Han hänger inte längre på vår vita köksvägg...
Vilket fick det att göra lite ont i mitt lilla hjärta.
Någon har tagit honom någonstans, men att leta reda på honom orkar jag inte nu.

Lotta satte upp ett vitt papper på vår vägg att skriva på.
Jag skrev att jag tyckte att den som tagit Marius skulle lämna tillbaks honom.
Tim skrev att han tyckte att det var mycket bättre utan honom.
Tim blev nästan blev backstabad med en kulspetspenna.
Men jag lät bli.

Jag är väldigt sliten förövrigt.
Imorgon ska jag på bio med Ella, det ska bli trevligt.
Något som inte ska bli trevligt är att jag missar fysik b och måste gå på en föreläsning om mental träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0