Swebus- helvetet på jorden.

Nu sitter jag här i andra änden av Sverige.
Det känns... bra, fast lite dåligt samtidigt. Fast mest bra.
Bussresan hit var nära att döda mig. 6 timmar och 20 minuter tog det. 
I Karlstad var vi tvugna att byta buss. Den var så gott som full.
En kille gav mig ett du-får-sitta-bredvid-mig-om-du-vill leende.
Han var ganska söt.
Fast jag hade sett honom spy, så jag avstod.

Jag hamnade näst längst bak i bussen. Killen bakom hade damp och hamrade med en petflaska, tjejen snett framför snarkade. Högt.

Min MP4 låste sig någon gång efter Karlstad.

Sen var lyckan gjord. 
Men jag överlevde.

Så var jag tillbaks i skolan igen.
Jag var lite glad, över att se alla igen.
Över att se dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0