En bloggutmaning

Jag har fått en bloggutmaning det är coolt.
Här kan du se vem som utmanade mig.

Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own.
-Tag eight other un-tagged people.

Nuvarande besatthet?
påsklovet

Vad har du på dig nu? 
jeans, t-shirt, inga strumpor

Tar du tupplurar?
det hände väl mest i ettan när jag var såpass slut att jag nästan somnade i skolan.

Vem kramade du sist?
minns inte

Vilka är de finaste orden du vet?
snö, frost 

Vad blir det till middag?
panerad hokifilé, potatis och spenat

Vad var det sista du köpte?
det var ganska mycket.. fisk bland annat

Vad lyssnar du på just nu?
wolfparade

Favoritväder?
ibland tycker jag om när det regnar, ibland när det snöar, men just nu vill jag helst av allt ha sol.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
pojkar skulle jag döpa till Sam eller samir annars vet jag inte.. och förövrigt hatar jag barn..

Vilka är dina bästa redskap?
min dator (som jag saknar djupt), min externa hårddisk med allt som är på den och min mp4

Säg något till den person som taggade dig.
Desirée, jag gillar din blogg.. och jag tror att vi ofta tänker likadant.

Favoritresemål?
tokyo, mindre är ett halvår kvar! :) (om man nu kan välja en plats man aldrig besökt..)

Nämn några saker du inte kan vara utan?
datorn, min kines mp4

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
mitt slutbetyg

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
svårt.. chirag kanske

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
just nu hade det varit trevligt att åka hem.

Favoritlukt?
det är väl mest lukter från sköljmedel/tvättmedel som personer jag tycker om använder

Om du bara får ha på dig ett par skor i 3 månader, vilka skulle du välja då?
mina blå converse

Sedan ska man komma på en egen fråga:

Om du resten av ditt liv var tvungen att lyssna på en musikgenre, vilken skulle den vara?
Jag tror att jag hade valt indie, idag åtminstone.

Eftersom jag knappt vet vilka som läser min blogg är det svårt att utmana så många...
jag utmanar Evelina åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0