Hellre en apa i handen än tusen på webben.

Här sitter jag och knaprar piller som får min tunga att kännas onaturligt stor och min gom att sluta existera.

Jag har varit på apoteket och köpt smärtstillande för halsen, jag tror dock nästan att de hade hjälpt mer om det var tungan jag hade haft ont i.
Förutom mina förkylningspiller har jag inhandlat lite mer astmamedicin, apotekaren såg ut att vilja döda mig när jag räckte fram det förgamla receptet, dock hade jag som tur var ett elektroniskt recept kvar så det löste sig.

Och dessutom
har jag beställt klipptid nu! Ska klippa mig om cirka 45 minuter, det ska bli mycket trevligt att sluta behöva oroa sig för att håret ska trilla av.

Av misstag råkade jag gå in på Alex Schulmans och companys nya blogg, vad ska man säga, det var värre än jag trodde.


Om jag mot all förmodan vill se en miljard bilder på transvestiter/kattmäniskor eller annan skit kan jag göra en vanlig googlesökning och slipper se personens dryga kommentarer på köpet.
Det enda "riktiga" blogginlägget jag såg handlade om att han/hon borde vara nominerad till "Stora bloggpriset" eftersom bloggen hade så många besökare.
Frågan är dock om man förtjänar något pris överhuvudtaget om man lyckas producera en så usel blogg.
Jag skulle nog säga att man snarare förtjänar en spark i arslet.

Kommentarer
Postat av: ellinor

åh, tack (a)

och hoppas det gick bra hos frisören (:

2009-01-17 @ 10:22:16
URL: http://ellinoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0