hjärndöd

Min hjärna fungerar inte som den borde,
jag är alldeles för trött.

När man först tänker tanken "jag har inget vettigt att skriva så jag låter bli"
för att sedan byta ut den mot "jag skriver att jag inte har något att skriva om" för att slutligen tänka tanken "jag har ingenting att skriva om, men jag skriver att jag fick en tanke att skriva ned det ändå"
ja, då vet man att ens hjärna inte fungerar som den borde.

Nu ska jag se på Paradise Hotel (jo, jag vet att det programmet suger rätt mycket, men har man börjat kolla så har man) och lite senare baka julgodis med min bror (Rocky road blir det, precis som för alla andra. Kanske min bror gör lite knäck också. Om jag slår honom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0