Ett hundliv.

Den här dagen började inte särskilt bra...
Jag vaknade vid sju och fick syn på min hund som betedde sig lite märkligt vid min mattkant...
"NEJ, GÖR DET INTE!!! ÄCKEL, ÄCKELHUND"
Men det var försent,
hundfan hade redan börjat tömma sin blåsa över mitt golv.
Inte blev det bättre av att min matta inte var flyttbar på grund av alla högar med böcker och skit som låg på den,
tack vare att min lillebror vägrat tömma sin bryå som alla sakerna ska in i,
(trots att ungjäveln haft över två veckor på sig).

I varje fall fick min hund en trevlig utskälling varpå jag slängde ett par tidningar över olyckan.
Nu på eftermiddagen har jag slängt in lite skit i min "nya" byrå och slängt ut matthelvetet.
Dessutom har jag nästan haft en datorfri dag eftersom det åskat av och till...

Jag har gått med i ytterliggare ett random community, dock ett ganska dött sådant, men ändock...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0