Mina drömmars stad.

Nu är jag här, i mina drömmars stad.
Jag börjar bli lite trött,
fastän jag sov närmare 16 timmar inatt.
Mina rumskamrater sover, de anlände idag.
Jag hoppas innerligt att de inte störs av att jag sitter framför datorn,
jag har frågat flera gånger och de har sagt att de inte störs, så jag hopas att det är sant.

Idag har jag varit i Sunshine City, betalat typ 60 spänn för att se ut över en stad man inte kunde se varken början eller slut på.
Inte riktigt värt det eftersom jag inte ens är turistig nog att minnnas min kamera, men, men.

På samma ställe upptäckte jag en affär med hur mycket studio ghibli saker som helst! Typ kattbuss-pennskrin och Tottoro-mjukisdjur.<3 Till och med lite Muminsaker fanns att köpa (kändes dock inte exklusivt nog).

Igår hittade jag en assnygg skinnjacka för ungefär 800 kronor,
dock fick jag för första gången i mitt liv uppleva att jag var alldeles för bredaxlad (för en jacka i storlek m!?) sådant kan man ju inte ens banta bort!

Jag funderar på att sova snart, klockan är ju nästan halv tio (japansk tid...).

Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas du kommer ha det trevligt där borta!! :D

2009-08-19 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0