I Värmland med fungerande internet

Jag tycker inte om att bli väckt kvart i tolv.

Andra saker jag inte heller tycker om:

1. Att upptäcka klockan fyra på natten att ens bror inte bara sovit i ens säng, utan även att han dragit ur alla lakan utan att bädda om.

2. Att upptäcka att min bror fortfarande inte tömt sin jävla byrå som jag ska överta och att mitt rum fortfarande är täckt av högar som ska in i den satans byrån.

3. Att upptäcka att min bror fortfarande bor hemma.

Men man ska kanske inte klaga nu när vi mirakulöst nog fått ett (relativt) fungerande internet, där jag till och med lyckades se torsdagens avsnitt av Paradise Hotel. Dock blev jag lite besviken över att Äckel-Susan inte åkte ut, men desto mindre besviken blev jag över att Julie faktiskt åkte ut.
Thomas borde i alla fall lynchas på grund av sin sin dåliga människosmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0