Trakasserade fötter och atomer.

En helg är snart till ända, jag skulle kunna skriva en lista över allt vettigt jag gjort i helgen, men den skulle i princip bara börja och sluta här...

Det har varit norrlänningar här i helgen och tävlat på All-style Open, jag, Adam, Niklas och Elisha var där och kollade på.
På kvällen spelade vi kort, jag vann! En av norrlänningarna trakasserade mina fötter, jag blev rädd. Sen gick han och la sig medan vi andra drog ut i regnet och satte oss i ett litet bås utanför Fredrik. Jag och Elisha fick vara passiva vattenpiperökare och diskuterade atomuppbygnader.
Vi drog in, den andra norrlänningen gick och lade sig, vi andra slogs om vilken film vi skulle kolla på. Jag och Tim vann, vi är båda mörkrädda och upplevde att vi sett på för många skräckfilmer på för kort tid...
Vi tittade på Team America, Elisha sov i Martins säng, Niklas sov på golvet, Tim i soffan och jag vaknade av att höra Martin sucka djupt.
Jag gick och lade mig, låste garderoben först -förstås. Jag har fått en fobi mot garderober...
Det är illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0