misstro till världen

Humöret går upp och ner.

Graderna av meningslöshet också.

Jag är så arg och förstår inte hur man inte kan förstå varför jag är arg. Särskilt inte om man är orsaken till det. Ett misstag på fyllan utvecklades till någonting som kändes äkta och bra. I efterhand känns det som ett tre månader långt misstag istället. Jag vet att det kommer gå över snart, men återigen ser alla människor jag träffar så grå och tråkiga ut och framförallt verkar de så otroligt lömska.


Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om du gör mig tydlig igen
Om du vill visa dig igen
Om du vill komma hit igen
Om du vill röra mig igen
Så måste jag vara i färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0