allt är svindel, allting gungar

Mår inte bra.

Det skulle kunna bero på att jag duckit 3/4 av en vodkaflaska.

Eventuellt.

Kanske.

Man ska inte dra förhastade slutsatser.

 

Det är i varje fall i stunder som denna jag önskar att min fobi mot att kräkas inte varit lika stark.

Jag tror att min kära mage tycker ungefär samma.

 

Jag vaknar upp på mitt rum

allt är svindel allting gungar

jag vaknar upp på mitt rum

allt är svindel allting gungar

jag vaknar upp på mitt rum

allt är svindel allting gungar

jag vaknar upp på mitt rum

allt är svindel allting gungar


jag behöver någonting att ta tag i

jag behöver en fet smäll

jag behöver mina händer,

min första riktiga kärlek

jag behöver damm på räcket att skriva i

jag behöver en droppe riktigt vatten

jag behöver min mamma

jag behöver min pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0