tid för vila snart..?

Jag har varit på möte för både näringslivsgruppen och kommunikationsgruppen idag. Egentligen hade jag bara tänkt intresseanmäla mig till NLG, men på mycket tvivelaktiga grunder slutade det med att jag anmälde mig till kommunikationsgruppen också...

 

Det har inte blivit särskilt mycket pluggande idag heller, endast lite programmering, som faktiskt gick förvånansvärt bra.

Dessvärre är det nog dags att sova alldeles strax, ni kan ju gissa vem som ska upp klockan 06.00 imorgon för att därefter ha en tryckpresslabb i två timmar, följt av studiebesök på SVT och programmeringslabb.

När fan ska jag få vila???

(ja, jag vet att det är mitt eget fel)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0