my heart is just as cold

Det är intressant hur jag så starkt parar ihop minnen och känslor med musik.

 

Lyssnar just nu på Gold Teeth av Man Man, de känslor jag kopplat till den är uppgivenhet, ångest, saknad och depression, och jag minns februari/mars. Jag tycker om den ändå.

 

and i want her to know

that my heart ain't carved of stone
and i want her to know
that my heart ain't carved of bone
and i want her to know
that my heart ain't a bar of soap
and i want her to know
that my heart is just as cold


Nog för att det är relativt många månader kvar tills årskitet, men jag har bestämt mig för att summera mitt musikår istället för "händelseflödet", förvisso lär "händelseflödet" bli en del av den också då det kanske delvis påverkat vad jag lyssnat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0