they said I'm tired from waiting around for you

Förut, när jag för det mesta var ganska nere, så var jag alltid glad när jag var full. Det spelade ingen roll hur dåligt jag mådde innan, för när jag väl drack blev jag alltid glad.

Nu, när mitt psyke blivit väldigt mycket stabilare, och jag för det mesta faktiskt är rätt så glad verkar det istället som att all ledsamhet tar tillfället i akt att komma ut när jag är full.

Inte så att jag är konstant ledsen när jag är full, jag är ungefär lika glad som förut, bara det att ibland så kommer det.

Men jag brukar ändå aldrig bli så ledsen att allting brister, jag brukar kunna dölja det åtminstone, men så jävla ledsen var jag inatt. Jag förstår inte vad det var som hände, men det var som att mitt hårda ogenomträngliga skal bara sprack upp och allt det fula inuti bara strömmade ut. Saker jag inte sagt till någon alls. Saker jag tänkt på i 9 jävla månader, men bara hållt inom mig. Allting bara kom ut, tillsammans med en strid ström tårar. Och jag kände mig så dum, men jag kunde inte vara tyst, jag var som en pandoras ask. Allt jag tänkte sa jag, allt jag tänkt på, tills bara det tomma skalet fanns kvar.

 

And they said i'm tired from waiting around for you
The reasons i start fires is that's what lost men do
Split dogs and hoof in mouth you are broken glass
Don't care if i cut myself i'll crash into the crash

You stung me bad, what can i do?
But leave the stinger in so i won't forget you
You stung me bad, what can i do?
But leave the stinger in so i won't forget you

Ahhhhh they said i'm wrong
Ahhhhh i know i'm wrong
Ahhhhh they said i'm wrong
Ahhhhh i was born wrong


Kommentarer
Postat av: Virrig

så det var de du menade med spårade?

2010-11-21 @ 00:34:55
Postat av: sofie

bland annat

2010-11-21 @ 00:35:37
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0