ack söndag

Drog upp mina persienner. Snön var visst borta.

Fast den kanske varit det ett tag?

Känner mig rätt nere, vill bara krypa ner under täcket och sova bort några månader.

Vet inte varför egentligen. Ska snart dra och handla i varje fall, bara jag lyckas duscha och skriva en inköpslista. Sen måste jag räkna matte... Och äta mat.
Då jag nuförtiden tror att det alltid beror på sömn- eller näringsbrist när jag är nere. Dock vore det rätt logiskt om det var så då jag knappt ätit de senaste dagarna. Missköter min kropp alltför mycket.

 

Jag har hört det sen jag var liten
Var inte nöjd med det lilla du har
Du förtjänar så mycket bättre
Är det verkligen du du egentligen vill vara
Där ute väntar världen i sitt billiga sken
Trött och självgod, full och obscen

Och jag lägger mig ner...

Och väntar på något stort
Det har jag alltid gjort
Jag väntar på något stort
Jag väntar på något stort
Något som är större än summan av alltihop
Jag väntar på något stort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0