whine och snöborg

Jag vet inte om jag plötsligt öppnat ögonen,
eller om mina facebookvänner bestämt sig för att bli singlar alla på en gång.
Jag ska skona er från en lång utläggning om hur meningslöst kärlek är,
för förr eller senare kommer jag ändå ha glömt bort det igen,
och då kommer min dubbelmoral bli alltför tydlig.
Så är det ju dessutom ganska onödigt att jag jagar upp mig helt i onödan.

Imorgon funderar jag seriöst på att bygga en fet jävla snöborg.
Sen ska jag ta kort på skiten och lägga upp det på facebook.
Känns bra att jag skriver det här, då ökar chanserna att det faktiskt inträffar.
Det finns dock en invändning: finns det ingen kramsnö blir det ingen borg.
Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0