"Jag ger mig själv jättegoda råd, som jag nästan aldrig följer."

Det är märkligt, hur jag blir mer och mer förvirrad ju längre tiden går.
Känns som att jag blivit utplacerad mitt ute i en skog,
som att jag förvirrat vrider mig runt, runt efter en väg att gå.
Det finns så många vägar.
Det är bara det att ingen känns helt rätt.




Märker hur olika jag beter mig beroende på om lärt känna människorna före eller efter allt.
De jag kände före är jag mig själv med,
de andra är jag som det passar med.

Försöker lyssna på folk som ger mig råd.
Försöker lyssna på mig själv när jag ger mig själv goda råd.
Det är bara det att jag nästan alltid lyckas göra precis tvärtom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt

2010-08-09 @ 23:17:11
Postat av: sofie

jag vet inte ens vem du är, men något säger mig att om det är någon som ska säga förlåt så är det säkert ändå inte du. men tack, eller något

2010-08-09 @ 23:25:00
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0