Bra låtar helt enkelt

Jag kan lyssna på vilken musik som helst igen, utan att vilja gräva ner mig ute i vår trädgård och stanna där.
Man kan utan överdrift säga att jag utnyttjar läget.

Jag tänkte göra en lista över 10 bra låtar du bör lyssna på.
Inte för att de är bäst genom tiderna eller så, bara för att det är bra låtar jag lyssnar på just nu.

1. No Children - The Mountain Goats

2. Romeo - Johan Bargert & The Holy Madre

3. You'd better watch out, 'cause I like you - Billie the vision and the dancers

4. Zebra - Man Man

5. Power of not knowing - Kings of convenience

6. Miss you love -  Maria Mena

7. Howl - Florence + the Machine


8. For a day - Redrama


9. Skinny Love - Bon Iver


10. Det kanske kommer en förändring - Kent


Hela listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0