så kan det gå

I min källare hoppar det omkring 7 stycken testosteronstinna pojkar, endast iförda morgonrockar, i takt till musiken.
Så kan det gå när det anordnas pyjamaspartyn.

Eftersom jag inte är särskilt mycket för pyjamasar (eller partyn utan alkoholhaltiga drycker heller för den delen) håller jag mig här sålänge och hoppas att Jenny snart ska komma hit så att jag kan få prata lite med henne.

Det var det jag hade tänkt i alla fall... Men så fick jag samtidigt som jag skrev det ett sms från henne där hon skriver att hon inte kan komma.
Så jag blir nog kvar här.
Kanske ska jag passa på att spela lite Yoshi's Island 2 nu, när ingen kan höra mig skrika "KISS" såfort jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0