Maria Mena

Jag är ytterst medveten om att jag redan hyllat Maria Mena och lagt upp ett flertal låtar med henne... Men jag kan inte låta bli att tycka att hennes musik blir bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den. Normalt gillar jag verkligen inte den här typen av musik, men det känns som att hennes låtar är djupare än vad musik inom den här genren brukar vara.



Jag förstår inte hur man både kan vara så vacker och ha en så gudomlig röst (jaja, jag vet ingenting om sång, men ändå).

I've been walking around all day thinking
I think I have a problem, I think I think too much
I've been taught to hold back my tears and avoid them
but you've made pain into something I could touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0