Jag är starkare än du.

Kanske är det konstigt att jag inte är ledsen,
men vad ska jag egentligen vara ledsen över?
Förutom att jag har psykologiprov imorgon och att det är världens tråkigaste ämne,
näst efter Fysik B.

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu


Jag som brukar leva ett relativt händelselöst liv är plötsligt överbokad.
Jag tror att jag får gå basliberalen till våren istället, antingen det eller vänta med att åka hem fram till jul.
Inte för att det hade dödat mig direkt, men skulle faktiskt vara skönt att få komma hem och få god, färdiglagad mat som omväxling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0