Coopertestskräck

Är hemma, men bävar redan för att åka tillbaks.
Coopertest på onsdag.

Varför har jag denna ohyggliga skräck för att springa?
Förutom att det är så satans vidrigt, förutom att mina luftrör krampar, att mina lungor fylls med pollen, förutom att jag knappt får luft och förutom att det är så satans tråkigt och värdelöst, förutom det, vad är det som är så farligt?

Åtminstone har jag släppt alla korkade, destruktiva tankar gällande mat.
Inget dåligt samvete.
Alltid något.

Har röstat idag,
på folkpartiet såklart.
Försöker manipulatera mina föräldrar till att göra samma sak,
men det går inget vidare.

Tågbiljetterna med tåget jag tänkt ta från Örebro är slut. Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0