Trevliga onsdag.

Det är fint väder, så jag borde vara utomhus,
men ögonen och näsan rinner, jag orkar inte.
Har prov på onsdag,
vilket kanske tvingar mig att åka nattbuss hem.
Vad har jag gjort för att förtjäna det..?
Mitt enda hopp är att det finns sista minuten biljetter att få tag på med x2000-tåget som går kvart över fem på onsdag.
Eller att pappa kan köra hem mig från Karlstad.

Funderar på att äta,
kan vara för att jag är hungrig som jag könner mig okoncentrerad och stressad.
För just nu har jag inget att vara stressad över.

Weary my mind is to say the least
its been awful hard to just stand on my feet
I think I'll slow down if I am able
I won't drown in the ocean
For starving my place at the table


Några inlinestjejer åker förbi på en rad utanför mitt fönster,
jag började nästan skratta,
det såg så roligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0