Med turen på fel sida.

Om det ens finns något som heter tur så har den knappast varit på min sida idag.
Till en början var omklädningsrummen låsta imorse, så jag var tvungen att springa upp och be personalen om att låsa upp,
och de gnällde bara över att min lärare hade kunnat låsa upp åt mig istället,
men om Omar säger att han inte har några nycklar så är det inte så lätt.
Därefter kom jag på att jag glömt ta med mig skor, hårborste, samt att jag fått med mig två flaskor balsam.
Men inte var det nog med det, jag upptäckte även att byxorna jag medtagit blivit försmå...
Och omklädningsrummet fylldes av ett tjejgäng.

"Men varför sa du så?"
"Men du sa ju så först."
"Men jag var ju jättearg den dagen, jag sa det inte för att såra dig."


Och jag fick lust att skrika åt dem att slå varandra istället och sen hålla käften.

I övrigt hatar jag min mage över allt annat här på jorden, jag ser den som roten till allt det onda.
Vad är anledningen till att jag har både vitaminbrist och ont i ryggen?
Jo magen!
Dessutom börjar den bli tjock.
Hade det varit möjligt hade den amputerats för länge sedan.
(tänk att det finns människor som på riktigt vill amputera sina kroppsdelar..?)

Dags att träna, sen utvecklingssamtal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0