I mina drömmars stad, igen.

Jag tragglar lite med min labbrapport i fysik.
Men jag funderar på att lägga ner det för idag.
För er som undrar har jag hunnit skriva vad jag heter, vilken labbration jag gjort samt datumet.

Jag fick skjuts till Karlstad av pappa idag, han skulle till Oskarshamn och jobba.
Det är tur att han är en ganska skicklig bilförare med tanke på att de två regler han lever efter är följande:
1. Hastighetsbegränsningen är en minimihastighet (förutom vid fartkameror), men överskrids på 50-väg med högst 20 km/h och på 70- och 90-väg (samt motorväg) med högst 30 km/h för att körkortet ska få behållas vid eventuell poliskontroll.
2. Ju fler bilar som körs om desto bättre.

Jag känner inte för att gå till skolan imorgon.
Av flera skäl.

Åh som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort

Ska spela Zelda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0