Bränd

Jag kliar mig fundersamt i pannan,
upptäcker i samma sekund att det inte var en särskilt bra idé.
Känner den brinnande, stickande smärtan sprida sig över området jag berörde.
Vissa delar av mig påminner om kräftor, resten påminner om lik,
jag vet inte riktigt vilket av det som är mest tilltalande.

Jag har åtminstone köpt after sun,
som lindrar något.
I mitt nästa liv kommer jag kanske sluta bojkotta solkrämer.

Paddlingen var väl ganska trevlig, det hände inte så mycket dock.
Kortspel och stirrande in i elden.
Sova i tält; jag fick visa upp mina tältskills,
som i och för sig inte är särskilt imponerande...

Märkliga drömmar,
som jag alltid får när jag sover i tält,
eftersom jag sover så satans dåligt och vaknar hela tiden,
eftersom någons närvaro gjorde mig så förvirrad.

I have a problem that I cannot explain,
I have no reason why it should have been so plain,
Have no questions but I sure have excuse,
I lack the reason why I should be so confused,

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you

Nu ska jag ha en trevlig skolfri kväll där jag ska kolla på film, äta godis, bli tjock, sova tidigt.
Borde ta upp kampen mot alla jävla plastpåsar som vallfärdat till mitt golv,
dessvärre är påsarna inte tomma och jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0