22 dagar kvar.

Jobbiga känslor.
Exakt hur tänkte evolutionen när den gav oss mer komplicerade känslor?
Det är knappast så att man gynnas av dem.
All denna menlöshet.
Har ingen matlust.

What is love can you tell me baby be,
Is it the hole you put inside me.
Yon cavernous crater young windswept cave,
If love is my salvation I don't want to be saved.


Träning om några timmar, sen träning igen.
Om det fortsätter såhär kommer jag aldrig mer i hela mitt liv vilja träna efter Budogymnasiet.
Det går kanske över,
hoppas jag.
Jag vill inte bli den jag än gång var.
Det är kanske därför jag inte vill äta.

Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0