21 dagar kvar.

Jag kan inte hitta mitt "måldokument." Dessutom skulle det vara inlämnat igår...
Jag vet att jag såg det för några dagar sen, men nu är det spårlöst försvunnet,
måste ha råkat slänga det i bara farten.
Mr. O lär inte bli glad.
Ska leta lite mer, försöka plugga lite anatomi...

Imorgon får jag äntligen åka hem.

Lektionen i persondatorer kändes längre än vanligt idag.
Jag försöker lyssna på vad han säger, men han får allt att verka så fruktansvärt tråkigt och komplicerat att jag försvinner bort, börjar tänka på saker jag inte får glömma bort, planerar hur jag ska hinna med allt.
Men jag glömmer saker ändå, och jag orkar inte alltid följa mina planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0